כך תהפכו את הנסיעה בקלנועית לבטוחה יותר

28 אפריל 2021

תוכן העניינים

קלנועית היא יותר מאשר כלי רכב חשמלי המשמש להתניידות. עבור רבים זהו מוצר המציע מהפכה של ממש באיכות החיים, מאפשר לשמור על עצמאות ולהגיע ממקום למקום בנוחות מלאה. קלנועית בהמשך לכך נחשבת לכלי רכב נוח מאוד לנהיגה ולתפעול, ולראיה – העובדה שכל אדם מעל מעל גיל 16 (או 14, במקרה של בעל מוגבלות פיזית) יכול לנהוג בה, בלי צורך ברישיון ייעודי או בניסיון.

קלנועית נחשבת בהמשך לכך לאחד הפתרונות הבטוחים ביותר שאפשר לחשוב עליהם, עם כמה דרכים לקחת את הבטיחות כמה צעדים נוספים קדימה.

הדגמים שמציעים בטיחות מקסימלית

העצה הראשונה שאפשר להעניק לכם היא לדעת רבים גם החשובה מכולן. כיום קלנועיות מגיעות בסטנדרט גבוה מאוד, עם דגמים המשלבים בין נוחות מקסימלית, הנדסת אנוש חכמה וכמובן שגם בטיחות חסרת פשרות. החלטה נכונה על דגם של קלנועית מבין ההיצע הרחב והאיכותי המוצע כיום מציבה אתכם ביופי של נקודת פתיחה.

פנייה לחברה מהשורה הראשונה המייבאת ומשווקת קלנועית תאפשר לכם לקבל את מלוא הייעוץ וההדרכה בבחירה של קלנועית, כולל בשאלת ההתאמה של הדגם למאפיינים, לצרכים ולהעדפות של המשתמשים. אם רק יודעים היכן לחפש ועל מה לשים דגש, בייעוץ של אנשי מקצוע מנוסים, ניתן בלי מאמץ למצוא קלנועית המתאימה ללקוח באופן מלא.

כמובן שחברה שכזו תקפיד לשווק אך ורק קלנועיות העומדות בדרישות שהגדיר משרד התחבורה ומחזיקות בתקן הישראלי בתחום, דגמים של חברות העומדות בחוד החנית בתחום בעולם.

מגוון רחב של אביזרים ותוספות

את הקלנועיות אפשר לשדרג עוד יותר באמצעות כמה תוספות, הניתנות לרכישה ולהתקנה בצורה פשוטה – ולרוב גם תמורת סכומי כסף סבירים בהחלט. המשמעות היא שאפשר לאבזר את הקלנועית כפי שרוצים, עם מינימום קשיים וכספים. לרוב זו תהיה התקנה חד פעמית, שאינה דורשת פעולות תחזוקה או תיקונים כמעט לעולם.

מעבר לציוד בסיסי עבור הרוכב, דוגמת קסדות או מגנים, אפשר למנות גלגלים רחבים שיאפשרו נסיעה בטוחה גם בתנאים ייחודיים (דוגמת דרכי עפר במושבים ובקיבוצים), צופרים או מראות לשימוש במהלך הנהיגה, מחזירי אור לנהיגה בשעות החשכה, סוכך שמספק הגנה ליושבי הקלנועית בפני הגשם, מנעולים לקלנועית באמצעותם ניתן לקשור אותה באופן הבטוח ביותר,– והרשימה עוד ארוכה.

שומרים על חוקי התנועה

בד בבד עם הבטיחות הגבוהה של הקלנועיות והיעדר הצורך ברישוי עבור הרכב או ברישיון לנהג, חשוב לשמור על כללי התעבורה. ברוב הערים והרשויות המקומיות בישראל יש תשתית מספקת לנהיגה בטוחה בקלנועית, כלומר, מדרכות שמאפשרות מעבר בטוח על גביהן. 

חשוב להכיר את כללי הנהיגה בקלנועית, לרבות המצבים בהם ניתן לנהוג על גבי הכביש (בעיקר כשלא קיימת מדרכה, או לחלופין המדרכה חסומה או בעלת גישה בעייתית) והאיסור לנהוג בקלנועית בכביש בין עירוני.

כמובן שחשוב להכיר את חוקי התנועה ולקבל הדרכה מספקת על הקלנועית הנבחרת לפני תחילת הנסיעה. 

 

FacebookWhatsAppTwitterEmail

חייגו עכשיו

ייעוץ ראשוני

וואטסאפ
ייעוץ בוואטסאפ דילוג לתוכן