קלנועית חשמלית למכירה יד 2 – המדריך המקוצר

26 נובמבר 2020

תוכן העניינים

מחפשים קלנועית חשמלית למכירה יד 2 ? אל תקנו לפני שאתם קוראים את המדריך המקוצר שהכנו עבורכם:

קלנועית חשמלית למכירה יד 2 – מה לבדוק

  • התאמת הקלנועית לצרכים – חשוב מאוד להתאים את הקלנועית ומאפייניה לצרכים שלכם. למשל אתם צריכים לשאול את עצמכם האם יש צורך בקלנועית לאדם או או שניים כאשר אתם מחפשים קלנועית יד 2, כמו גם שאלות לגבי תנאי השטח. כאשר רוכשים קלנועית חדשה אתם יכולים לבחור את הדגם אשר מתאים בדיוק לצרכים שלכם. השתדלו לעשות זאת גם כאשר רוכשים קלנועית משומשת, אך קחו בחשבון שלא תמיד כל דגם זמין בשוק יד שנייה . הכנסו לטיפים נוספים ללינק למאמר הבא טיפים לבחירת קלנועית 
  • מצב הקלנועית – כאשר רוכשים קלנועית יד 2, חשוב לבדוק היטב את מצבה. ראשית כל התחילו מהתרשמות חיצונית ושימו לב כיצד היא שמורה, מה מצב הריפוד וכו‘. אם לקלנועית יש בלאי חיצוני גבוה, סביר להניח שגם מצבה המכני רעוע. איך שלא יהיה מומלץ לקחת את הקלנועית לבדיקה אצל איש מקצוע המבין בקלנועיות.
  • מצב המצבר – המצבר הוא דבר חשוב מאוד בקלנועית, בסופו של דבר מדובר על כלי רכב חשמלי ואתם ממש לא רוצים בעיות במצבר. זהו חלק חשוב ומומלץ לבדוק מה מצבו ומתי הוא נכנס לשימוש.
  • בטיחות – בטיחות היא דבר חשוב מאוד וישנן כמה בדיקות אשר תוכלו לבצע בעצמכם. וודאו שהצופר עובד, זהו כלי חשוב אשר משמש לאזהרה ויכול למנוע מצבים לא נעימים. בדקו את תאורת הקלנועית לוודא שניתן לנסוע בבטיחות גם בחשכה. והדבר הכי חשוב לבדוק הוא תקינותם של הבלמים.כמו כן, יש לנהוג לפי כללי הזהירות המונעת בהתאם לחוק .
  • חלקי חילוף – כמו רכב יד שנייה, גם קלנועית יד 2 נזקקת לתיקונים וחלקי חילוף. אם תרכשו קלנועית משומשת ותגלו שישנו קושי להשיג חלקי חילוף זה עלול לעלות לכם ביוקר. לכן כאשר רוכשים קלנועית יד 2, יש לוודא מול היצרן או היבואן כי במידת הצורך ישנם חלקי חילוף זמינים.

מחפשים קלנועית יד 2 למכירה?  היכן רוכשים ומה לקחת בחשבון

ברמת העיקרון ישנן שתי אפשרויות לרכישת קלנועית יד 2. אפשרות אחת היא לרכוש אותה מאנשים פרטיים אשר בבעלותם קלנועית והם אינם נזקקים לה יותר ולכן מעמידים למכירה. אפשרות שנייה היא לרכוש קלנועית יד שנייה מספקים המתעסקים בקלנועיות ומוכרים לצד החדשות גם משומשות.האפשרות השנייה היא היא האפשרות המועדפת. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהספק תיקן ליקויים והכין את  הקלנועית למכירה במצב תקין. רק חשוב גם לוודא שמקבלים כמה חודשי אחריות על הקלנועית.אנו מקווים שמידע זה יכול לסייע לכם ברכישת קלנועית יד 2, בכל שאלה נשמח לעזור לכם.

FacebookWhatsAppTwitterEmail

חייגו עכשיו

ייעוץ ראשוני

וואטסאפ
ייעוץ בוואטסאפ דילוג לתוכן